Bye bye Wilmington....Hey New Orleans!!

Hej allihop!

Nu är jag klar i skolan i Wilmington och just nu befinner jag mig i New Orleans med min vän Nina från Schweitz! Igår var en jobbig dag eftersom jag var tvungen att säga hejdå till alla ny vänner jag träffat här och som jag kommer sakna så himla mycket! Jag hoppas  verkligen jag får möjligheten att hälsa på många av dem runt om i världen i framtiden <3

I alla fall nu så har jag tre helt underbara veckor att se fram emot innan det blir Sverige igen...Som sagt så befinner jag mig i New Orleans just nu..Vi bor i en liten studio hos en vän till Nina mitt i centrum där allt händer så det kan inte bli mycket bättre :)
På tisdag blir det New York med Viktor och Emil och sen blir det Florida med hela fam.

Vi ses snart hemma i Sverige, hoppas allt är bra med er.

Många Pussar & Kramar från Frida.

Kommentarer
Postat av: Ida :)

Låter helt underbart Frida!! Ta hand om dig så ses vi snart :)

2010-05-07 @ 07:30:54
Postat av: Elin

Fasike det låter som tre underbara veckor kvar. Vi ses i sommar när du kommit hem:) KRAM!!

2010-05-10 @ 09:32:26
Postat av: Anonym



Hej lilla gumman.



Känns skönt att vi snart får hem dig.tag väl hand om dina bröder i New York

Kram Mormor o Morfar

2010-05-11 @ 10:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0