Uppdatering...=)

Hello!!

Just nu sitter jag med mormor och morfar på deras hotellrum efter en middag nere i Lobbyn! Snart ska jag iväg på bio med de andra tjejerna från international house och imorgon åker jag mm, o mf till Myral Beach, South Carolina.

Nu är det inte lång tid kvar i det stora landet, bara 5 veckor kvar i skolan, sen blir det New Orleans med Nina (Schweitz) sen New York och sista men inte minst Fort Lauderdale men familjen. Innan dess ska jag njuta med nästan två veckor med mormor o morfar. Vi ska fira påsk någonstans söder ut, vart det blir får vi se..

Annars går allt bra, skolan flyter på o jag trivs med livet i Wilmington men ska väl erkänna att det ska bli skönt att resa runt lite snart.

Hoppas allt är bra hemma saknar er. Sov så gott.
Puss o kram Frida.

 


Kommentarer
Postat av: helene

Vad bra att du uppdaterat så man får veta vad ni gör:) Ja det är helt otroligt vad tiden går fort när man har roligt!! Ta nu hand om gamla mormor o morfar o ha det riktigt trevlig. Här hemma är det vår!!!!!! Äntligen

2010-03-27 @ 09:07:24
Postat av: Elin

Låter nice!Shit va tiden har gått fort, ser fram emot att höra allt som finns "over there"...Puss och Kram!

2010-03-27 @ 09:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0