Miami

Heeeello!!

Nu har det gått ett bra tag sen jag uppdaterade bloggen senast sorry, har haft så sjukt mkt att göra och har inte haft något jätte intressant att skriva faktiskt men nu är jag i MIAMI =)

Jätte häftig stad fylld med skyskrapor, klarblått vatten, fina stränder, stora drinkar och massa party, party!
Under vår första dag på stranden lyckades jag så klart bränna sönder mitt ansikte så nu måste jag ligga under en stor sjal resten av veckan, mycket smart! Men jag är inte ensam under första dagen brände sig alla och alla hade skolfrossa den första kvällen haha..

Nu ska vi snart ut och äta och två andra vänner från Australien som också pluggar med oss i Wilmington.
Lovar att uppdatera mer om veckan snart.

Saknar er där hemma. Puss o kram o sov så gott.


Kommentarer
Postat av: Ida :)

Sola nu försiktigt resten av veckan. Sen heter det väl solfrossa, inte skolfrossa?? haha. Roligt!!!



Ses snart..Puss

2010-03-11 @ 17:05:23
Postat av: Klara

Gah vad jag är avundsjuk gumman. Vill med till Miami. Smörj in ansiktet nu så att det inte blir som i Thailand:) Puss puss

2010-03-11 @ 18:15:13
Postat av: Helene

Hej Frida. Vi längtar efter dig! Men det är så roligt att du har så mycket kul att göra. Verkar verkligen vara toppen för dig! Här hemma är det snöblask f n. Tobbe åker skidor i Åre men det regnar där! Erik repar med sitt band och My är på IKEA. Så här är allt som vanligt nästan...Tycker du ska uppdatera bloggen mer:) jag har ju inte facebook. Tusen kramar Helene

2010-03-12 @ 17:07:22
Postat av: Sara

Jag kan ju lugna dig med att jag har bränt mig mer än dig. Jag har bränt upp bysten, variga blåsor och elände. Kan inte ens ha BH på mig, så illa är det. Allt jag kan göra nu är att vänta på att de ska försvinna. Uschanamej, ibland är man inte alltid så smart! Hur som helst.. Hoppas att du har det helt underbart i Miami! :) Puss

2010-03-12 @ 19:53:24
URL: http://studentsinchicago.blogg.se/
Postat av: morm o morf

Lilla gumman nu är det bara 11 dagar tills vi sess var försiktig med solen så att du inte måste vara i skuggan hela tiden när vi kommer på besök

i kväll skall vi på fest



många kramar mormor o morfar

2010-03-13 @ 17:01:24
Postat av: Mysan

hej älskade kusin:) saknar dej här hemma! idag blir det kalas för din lillebror och inte lika kul utan dig ju:) hoppas du har det bra där borta i stora landet! längtar tills du kommer hem, då blir det många frukostar på min ballkong och många promenader:) kram kram

2010-03-14 @ 13:15:18
Postat av: sanna panna

Åh miami verkar ju helt fantastiskt efter alla bilder man har sett. Sitter här i min tentaångest och tycker synd om mig själv. Längtar till du kommer hem och hänger med mig i Karlshamn. Då ska vi köpa ett varsit kort på motiva och köra stenhårt så vi kommer i beach form. puss och kram

2010-03-15 @ 16:48:23
Postat av: Ida ÖA

Hej Frida. Träffade Sören idag o han sa att du hade en blogg så ja kikade in o kollade lite. hoppas att du har de bra o att ni får de kul när mormor o morfar kommer.

Ha en bra dag.

Kram

2010-03-15 @ 22:05:31
Postat av: Cassandra

Såååå avundsjuk på dig! Måste haft det helt underbart i Miami..lyllos dig!! Puss

2010-03-18 @ 01:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0