Nu sååå...

Gör jag ett nytt försök att uppdatera bloggen..håll tummarna att det håller hela vägen. Iaf kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev innan men ska försöka göra mitt bästa för att minnas :)
Nu börjar det kännas att man kommit in i vardagen här. I veckorna är det mest plugg varvat med träning (eller jag snart iaf, hehe har börjat seriöst idag hehe) som gäller och på helgen blir det lite mer festligt :)
I fredags var jag och Sofia en svensk tjej från Landskrona och åt middag och såg en bio, mycket mysigt och på lördagen åkte jag, Nina och Martina till Independece Mall, ett stort köpcentrum här och shoppade hela dagen!! Tror det eller ej men det blev en hel del för min del ;) Det mesta inhandlades på Forever 21 men även på andra affären som Victoria Secret! Men nu blir det till att spara pengarna ett tag för vi planerar att åka till Mexico, Cancun under Spring Break och det kommer nog kosta en slant om man säger så.
Nu på tordag ska vi fira Nina från Schweitz för hon fyller år, blir nog förmodligen att vi åker till "The Beachbars" här, ska bli kul för jag har inte varit där tidigare. Har inte varit Downtown än heller och har inte sett stranden här vilket är illa!! Får ta tag i det nästa helg för denna helgen kommer bestå av plugg, plugg och återigen plugg!! Har två prov nästa vecka plus en inlämning och imorgon har jag en muntlig presentation inför hela klassen, 5 min lång!! Jag kommer dö, så snälla håll era tummar för mig imorgon..
I övrigt trivs jag bra, har ju varit här i över 3 veckor nu så tiden går verkligen snabbt, men ska väl inte ljuga och säg att jag inte vill att tiden ska gå fort fram till Spring Break nu! :) För jag vill SOLA!! Vädret här är för tillfället lite halvkallt och blåsigt men betydligt varmare än hemma kan jag tänka mig. Känns lite som tidig vår här!

 

Hoppas allt är bra med er och glöm inte att kommentera tycker ni har blivit sämre på det på sistonde ;)

Hörs snart igen. Puss o kram Frida.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej lilla gumman du verka trivas och det är roligt

men ta det lite lungt med att handla vi undersöker att få ett flyg till den 23 mars och hem 6april i dag snöa det och mer skall det bli så njut utav det fina väder som du har .



Vi saknar dig många kramar mormor o morfar

2010-01-27 @ 12:49:47
Postat av: Ida :)

Hej mitt hjärta!! Åhh vad du verkar ha det bra. Här e det typ söstorm idag o du vet ju hur det blåser annars i Jönköping..Usch. Min inriktning har börjat o känns lite skumt o sitta o läsa fsyik, biologi, kemi. Men på ett sätt väldigt intressant. Jag e ju dock inget snille i det men men. Läkaren ringde mig idag o frågade om jag ville operera mitt knä imon. Så imon ska jag opereras trots jag inte varit på magnetröntgen. Jag hoppas din redovisning gick toppen idag. Berätta om den! Håll dina tummar för mig imon förmiddag. Älskar dig!!!

2010-01-27 @ 13:35:24
Postat av: T

Sötisfridis! SOrry att jag är så dålig på att kommentera, vet hur mycket det betyder:) Men som läget är nu är jag glad om jag överhuvudtaget har tid att kolla av alla bloggar. Läser iaf så ofta jag kan, och följer dig med glädje där borta. Skönt att höra att du trivs så bra. Inte alls avis på all din shopping... ljuger Lycka till med presentationen imorgon - det klarar du galant! Du är såå duktig som bara tar utmaning efter utmaning. Det har du igen senare, jag lovar! Stor varm kram från mig och Amadeus (som för övrigt längtar efter att träffa tant Frida;) )

2010-01-27 @ 19:00:09
URL: http://trace.blogg.se/
Postat av: Ivana

FRIDA DIN JÄKEL!! ska du till cancun under spring break?!? jag är så otroligt avundsjuk! se till att go crazy ;) härligt med shopping också!

det kommer gå jättebra på redovisningen. du är så duktig så.

jag är i åre nu, men sen när jag kommer tillbaks till verkligheten får vi se till att skypa! miss u, kisses

2010-01-27 @ 20:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0