HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!

Hej på er!

Förlåt jag vet att jag är lite dålig på att uppdatera bloggen men har så sjukt mkt att göra varje dag ( vilket iofs är bra). Jag har typ läxa till varje lektion villket är lite ovant än så länge..men men det kommer man nog in i snart.
Så lite uppdatering..So far so good, allt flyter på i det hektiskt tempo två lektioner varje dag och som sagt en massa läxor. På kvällarna hänger vi mest inne i någon rum och pratar. Nu i veckan har vi även bokat en tripp till Washington DC så vi åker redan imorgon och stannar tills på mån eftersom vi är lediga då med (Martin Luther King Day) :) Ser fram emot det jätte mkt och lovar att lägga ut bilder i nästa inlägg som förmodligen kommer att bli efter helgen.


Jag hoppas att allt är bra med er där hemma och jag blir så glad när jag ser att så många har kommenterat :) good work!

Nu ska jag snart ha lunch med min Student Mentor och några andra tjejer i koridorren men vi hörs snart igen!

Puss & Kram Frida.

Kommentarer
Postat av: Ivana

Härligt att du trivs så bra. Ha det så roligt i Washington babe! Kisses

2010-01-14 @ 17:53:10
Postat av: Ida :)

Åhh vad bra att du har det bra :) Ha en underbar helg därborta. Fick Magnetröntgen den 10feb, men ska ringa redan imon o kolla om det kommit in något återbud. Ta hand om dig hjärtat..pusss

2010-01-14 @ 20:58:20
Postat av: sofia

tack för fikan! hoppas middagen var god :) ha en grym helg i washington medan jag plockar sopor.. haha! puss

2010-01-15 @ 02:16:35
URL: http://sofiahagsund.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Wow DC! Ha så himla kul du!

Puss

2010-01-15 @ 18:18:24
Postat av: anna

Hej Fridis! Kan fortfarande inte fatta att du är så långt borta. Saknar våra mysiga frall frukostar :) Ta hand om dig bruden! Vill snart se lite mera uppdateringar <3 Stor blöt puss från familjen Loorentz, Bengtsson

2010-01-15 @ 19:57:39
Postat av: My

hoppas du har det kul på eran lilla tripp:) saknar dej här hemma i kalla sverige! kram på bästa kusin

2010-01-17 @ 22:26:05
Postat av: anna

Friiida! Det är efter helgen nu <3

2010-01-18 @ 20:42:08
Postat av: anna

Friiida! Det är efter helgen nu <3

2010-01-18 @ 20:42:22
Postat av: Elisabet

Hej Frida!

Jag både ser och förstår att du har det bra och det tycker jag är jättekul. Dessutom går det ju bra för dig också vilket är ännu bättre. Laddar för hemkomsten och festen som vi pratade om. Sköt om dig och shoppa loss det hade jag med gjort. Forever 21 får man bara drömma om när man kollar in Sofies mode på Aftonbladet. Och du glöm inte beachen den måste du ju ändå besöka när du ändå är där. Ha det bra tillsvidare så ska jag försöka bli bättre på att kommenterapå din blogg. Vi ses i sommmar. Förhoppningsvis en mycket varm sommar utan snö!!!!

2010-02-12 @ 19:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0