En liten..

Uppdatering! Hej pa er dar hemma! Om nu undrar sa finns det inga a, a eller o pa denna datorn...Nu ar det sondag igen och ytterligare en vecka har gatt. Tiden gar verkligen sjukt fort nu men jag trivs jatte bra och har hittat manga goa manniskor att hanga med! Helgen har varit ganska lungn men bra. I fredags var jag lite sliten efter tordagen bravader nar vi firade Nina, en mycket trevlig kvall som slutade med att vi bade hann med att ga till the beachbars och downtown sa det var lite tva flugor i en small for mig for har inte varit pa nagot av stallerna tidigare! iaf pa fredagen fick jag inte sa mycket gjort men pa kvallen gick vi pa en stepshow, helt galet och helt galna manniskor i publiken, fan vad dom skriker! Senare kom Sofia pa besok hos oss i International House vilket var mycket trevligt =). Igar blev det en morgon promenad i osregnet med Nina. Vi hittade en mkt bra affar men hor och hapna BRA mat! =) sa vi stannade dar och kakade frukost. Sen dess har helgen mest inneburit plugg for min del och det ser inte battre ut idag hehe...
Ville bara uppdatera er lite pa vad som har hant under veckan. Hur som helst jag trivs bra och ar glad att jag ar har!

Ha en trevlig sondag dar hemma, eller ja det ar val kvall nu men sov gott senare.

Puss o kram Frida.

Kommentarer
Postat av: sanna

hej kompis. låter som att du trivs bra over there. Min helg har varit allt som har med mat och vin att göra. Jag och Nicole har haft finbesäk av Maja och Jens det har varit mys. När brukar du vara ute på skype? puss

2010-01-31 @ 19:56:59
Postat av: mormor

hej vännen min



igår var vi på fest är lite trötta i dag

här är det kallt och snö har vi också fått i dag

vi skall försöka boka resan till dig i veckan



kram mormor o morfar

2010-01-31 @ 20:03:08
Postat av: Mamma

Hej!

Snart går allt som en dans. Du glömmer väl inte svenskan? Pappa och jag badade balja igår. Försök till, värmen kom aldrig upp i temp så det blev lite bastu och annat och dopp i baljan istället för rulla runt i snön. Nästa gång blir det balja i Nötabråne. Är trött nu och ska gå och lägga mig.



Puss o Kram/Mamma

2010-01-31 @ 21:51:46
Postat av: Pappa

Hej lilla Frida.



Du har det bra hörs det ut.Jag var ju med igår så då förstår du att jag oxå är sleten idag.Nu blir det sängen ska upp 04,50 4 dar på raken.Ha det bra.



Pappa

2010-01-31 @ 22:08:23
Postat av: sofia

vilken affär hittade ni? och du vi måste ta ett snack! haha :) puss

2010-02-01 @ 00:10:27
URL: http://sofiahagsund.blogg.se/
Postat av: sanna

2010-02-08 @ 09:27:19
Postat av: sanna

När kommer nästa uppdatering?

2010-02-08 @ 09:28:20
Postat av: sofia

ja frida, när kommer den!? kanske något från helgen? :) puss

2010-02-09 @ 03:35:05
URL: http://sofiahagsund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0