Back on track!!

Hallo ja!

Nu är jag tillbaka efter en fantastisk weekend i Washington DC, eller ja Washington var helt underbart men hostelet vi bodde på va det äckligaste jag varit med om. Lakanen luktade illa så jag har tvungen att ha min handuk över mitt hår för annars hade jag nog fått löss eller nåt..phua..och toaletten ska vi inte tala om men men... Under helgen som gått har vi  iaf hunnit med en massa både sett en hel del sevärdigheter som Vita huset, Abraham Lincon monumentet och två museum. Självklart hann vi med lite shopping med i Georgetown och två utekvällar =). Shopping här i USA är verkligen sjukt bra och BILLIGT!!!! Under helgen köpte jag två par skor ett par rosa ballerina från Uraban Outfitter (Ivana, Nedzla och Cajsa jag vet att ni blir avundsjuka nu ;) ett par Levi´s skor som ser ut som converse typ för 20 dollar, 140 spänn helt sjukt!! haha en jacka, två tröjor, ett par jenas och en klänning på Zara för 127 dollar, I´m in heaven!! Hoppas även på lite mer shopping denna helgen på bland annat forever 21 :)
Annars så är det mest plugg nu i veckan eftersom att jag inte pluggade något i helgen. På fredag eller lördag hoppas jag att vi ska åka till ett köpcentrum här i Wilmington och jag hoppas även på att få se stranden här, har hört att den ska vara riktigt fin nämligen. Även vädret här har vänt drastiskt vilket jag gillar. Förra veckan var det kallt som attan men idag när jag gick till skolan var det vår i luften, helt underbart!!!
Måste även berätta att jag fick ett kul besked idag nämligen att Mormor, Morfar och My kommer och hälsar på mig i påsk, blev verkligen jätte glad =)

Kommer med mer uppdatering snart, tack för alla kommentarer!

Puss o kram Frida.


Kommentarer
Postat av: Ivy

Det hostelet lät ju riktigt äckligt!

Haha, fy fan fridis, inte ok! Jag har en shoppingklåda som inte stillats på flera veckor nu och så skriver du det här.. :)

Härligt med vårkänslor :)

Saknar dig vännen. Skype snart?!!

xo

2010-01-20 @ 12:45:58
Postat av: sofia

åhhh, va kul med all shopping! jag måste ta mig till independence mall snart :) även fast de inte blir riktigt samma som georgetown med urban outfitters! men här finns iaf forever21!! hoppas du hittar en hel del i morgon när du ska dit :) vi ses tomorrow night!! puss

2010-01-21 @ 22:58:52
URL: http://sofiahagsund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0